surkärring som vanligt, ah

Det finns en sak som jag stör mig på något galet mycket, och nu kommer säkert fel personer ta åt sig av det här inlägget osvosv.
Men iallfall, det är tonåringar som säger att deras liv suger och att det inte finns någon mening med deras liv. Helt seriöst, är man 13/14/15 år gammal så har knappt livet börjat, det tar liksom inte slut där.
Det är väl klart att tonåren inte är livets lättaste tid, och alla kan ha det svårt och jobbigt då, vissa har det värre, och vissa lättare. Men fortfarande, så jävla korkat att sitta hemma och gråta över att det är lite jobbigt när det är nu man är ung och kan gå ut och ha det så jävla kul.
Och nej, jag vill inte ha några kommentarer om ''men jag har det faktiskt mycket jobbigare och det är inte så lätt'' blablabla, för jag skiter i hur ni mår, possposs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0